About me

Mitt foto
Landskrona, Skåne, Sweden
Political activist | TechGeek

31 okt. 2010

Snabbspolning av min vardag...

Denna veckan har gått ganska snabbt, iallafall mentalt för mig. Vill bara spola fram till den 1:a december då Martin flyttar ur min lägenhet. Så kan jag få upp mitt högtalarsystem i vardagsrummet. Men då blir jag av med min tv, så jag blir utan bild till mitt 360 i ca 2 veckor o sedan köper jag en projektor o då blir mitt hemmabiosystem nästan komplett. Det är bara en ny media-dator som jag ska skaffa när jag tycker att ekonomin ser bättre ut igen. Tills dess så får jag använda min laptop för att se på film o lyssna på musik...


Så var Robin här denna helgen o chillade med mig, som han brukar göra. Vi drack öl, spelade 360 o såg på film typ hela nätterna. Känns som att man vänder på dygnet för varje helg. Det kvittar om det inte är hälsosamt, sålänge man har roligt. Gav Minna typ en ny chans att ta en fika hos mig, men jag var ganska övertygad att hon inte skulle våga komma. Har dålig förståelse tjejer, särskillt när man ska träffa nya tjejer. Får se om jag kommer att få förståelse för det någonsin. Jag förmodar att de bara blir rädda för mig o jag vet inte anledningen till det, för ingen säger något till mig iheller...
-PÖSS


Dagens citat:
~ Whatever one man is capable of conceiving, other men will be able to achieve - Jules Verne ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar