About me

Mitt foto
Landskrona, Skåne, Sweden
Political activist | TechGeek

10 okt. 2010

En söndag utan bakfylla...

Idag sitter jag hemma o lyssnar på "Clash of the Titans" dvs Trashmetal-banden "Megadeth, Slayer, Anthrax, Testament och Suicidal Tendencies" och inte någon av filmerna "Clash of the Titans" som faktiskt suger riktigt mycket om man jämnför den med den riktiga myten som den ska vara grundad ifrån...


Denna helgen har väl varit ganska lugnt med drickandet, men det kan bero på att jag inte haft så mycket pengar, så jag var tvungen att snåla. I fredags skulle Smockad Sten spela vid studion under kulturkvällen. Hela bandet var där 18.30 typ, sen var vi några som stack hem till mig o spelade lite SoulCalibur 4 och när vi kom tillbaks så var Gitarristen "Blanne" borta. Så det blev inte direkt någon spelning där. Så man började jamma lite med olika musiker som faktiskt fick ihop några bra låtar som folket kunde lyssna på. Efter spelningen stack Robin o jag hem till mig o fortsatte spela SoulCalibur 4 o drack öl. Eftersom vi inte fick dricka alkohol under tiden vi var o tittade på spelningen så drack vi lite snabbare för komma ikapp det vi missat...


På lördagen sov vi typ fram till 16.00 eller nåt sånt. Men när vi väl kom upp kom Blanne hem till mig. Så började vi titta på den första Predator-filmen, fy fan vad dom kunde göra bra filmer förr tyckte vi. Sedan stack vi till Petter för att omgås med honom. På kvällen såg vi en NHL-match ifrån globen på tv6 hos Petter. För att vara en NHL-match så var den ganska trist, men jag har aldrig riktigt gillat att se hockey på tv. Det är mycket mycket bättre att se det på riktigt tycker jag...


Då är det jobbet som gäller imorgon, men det är skönt att jobba lite. Men det är folket man jobbar med som kan vara lite jobbiga ibland. Men får se hur det blir...
- PÖSS


Dagens citat:
~ If you guys are going to be throwing beer bottles at us, at least make sure they're full. - Dave Mustaine ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar