About me

Mitt foto
Landskrona, Skåne, Sweden
Political activist | TechGeek

16 okt. 2010

Åtalad för Narkotikabrott...

Jag fick ett brev härodagen som gjorde mig lite sur o deppig. Jag har blivit åtalad för "narkotikabrott (ringa brott)", vilket betyder enkelt narkotikabrott typ. Men blev ganska förvirrad när jag fick se resultaten ifrån analysen på de 3 sakerna som polisen beslogtog på Siestafestivalen i sommras. Jag trodde det var "industrihampan" som blivit narkotikaklassat, men det var "Damiana-extraktet" som blivit narkotikaklassat. "Damiana-extraktet" innehöll "Damiana-olja" o blandad med fin-malen "industrihampa" för att materialet inte skulle vara så klibbig o för att neutralisera den starka doften ifrån oljan. Så hur det kan innehålla högre halter av "THC" är lite konstigt. Så jag ringde upp till SKL i Linköping o frågade dem hur många procent "THC" materialet innehöll. Så sa de att det vissade bara synlighet av "THC", men att de inte tagit ett haltprov på materialet o att det inte skulle fungera att göra det för det var ett blandat material. Men jag får väl förklara till dem i tingsrätten den 11:e november i Hässleholm att jag är oskyldig till brott...


Men idag ska det ätas smörgåstårta hos Gustavsson i Kävlinge eller Teckomatorp.. För se vart det blir av, sen ska det drickas alkohol så jag vaknar upp med en rejäl bakfylla imorgon...
- PÖSS

Dagens citat:
~ Anything one man can imagine, other men can make real - Jules Verne ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar