About me

Mitt foto
Landskrona, Skåne, Sweden
Political activist | TechGeek

22 okt. 2010

En ny fin dag...

Igår körde jag till Netonnet-Lagershop i helsingborg o köpte förstärkaren o högtalarna till mitt hemmabio-system. Jag satt först i bilkö i ca 15 minuter sedan smet jag förbi kön in till  butiken. Netonnet's Lagershop är typ IKEA's motsvarighet till el-prylar istället för möbler:
- Hela butiken är en stor labyrint.
- Alla står ivägen.
- Man hittar knappt nåt.
- Man kan ta en fika halvvägs i butiken.
När jag kom hem så satte jag ihop grejerna, men jag fick inte riktigt ihop det med ljudet via HDMI-kablen. Men det löser sig till sist, hoppas jag iallafall...


Jag dog typ nästan av för mycket mat o kakor på jobbet idag. Det fanns 2 st Smörgåstårtor, en gräddtårta, 3 st kanelkransar o en massa andra kakor. Det funkar inte att ge det till arbetarna på jobbet på en fredag, man hinner inte äta upp det o det som blir över blir dåligt under helgen så går det inte äta det...


Och ikväll blir det öl,pizza o Xbox 360, så får man se om Minna vågar komma hem till mig o omgås med mig o Robin för bli lite med social av sig. Så ska hon lära sig att spela Xbox 360. Men jag o Robin har stora tvivel på att hon kommer att komma hit, får väl kidnappa henne eller nåt sånt...
-PÖSS

Dagens citat:
~ I would like to invent a substance or a machine with such terrible power of mass destruction that war would thereby be made impossible forever. - Alfred Nobel ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar