About me

Mitt foto
Landskrona, Skåne, Sweden
Political activist | TechGeek

13 apr. 2011

Vår, Stress & Frågetecken...

I'm back!!!


Nu är våren här och sommarn börjar närma sig, men har inte hunnit planera ordentligt hur det ska bli av med festivalerna.. Robin o jag jag har mer eller mindre bestämt oss att vi ska till "Peace & Love". Det största problemet vi stött på just nu är resan upp dit. Vi har räknat ut att det skulle kosta ca 1600kr tur/retur med min bil, så det skulle bli ca 800kr var om bara Robin o jag åker dit upp med bilen. Vi har kollat upp andra transport-alternativ, men det har visat sig vara dyrare per person då. Men vi ska se om någon annan ska dit, så kan vi se om vi kan få det att bli lite billigare..


Kommer med mer inom kort...
-PÖSS

Dagens Citat:
~ If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death - Dave Mustaine ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar